Brottning och blommor.

Jag brottas just nu med att bygga en hemsida som jag förstår cirka NOLL utav hur man gör. Jag har sovit halva dagen eftersom jag hade jobbat natt och slutade klockan 7 imorse. Tog en mysig promenad med Simon och tog med mig kameran för att fota lite härliga bilder med blommor och vid havet. Han började jobba för en stund sedan och jag ska snart laga couscous-salad med kikärtor och någon hemmagjord sås. Solen skiner in igenom den stora glasdörren till balkongen och jag kan andas. Att det går dåligt med hemsidan stressar mig inte ens så värst mycket just nu, utan det ger sig när det gör det, helt enkelt. Jag strävar efter att utvecklas och lära mig nytt, vilket jag känner att jag gör varje dag nu. Ps. Åt glass till frukost och har inte tränat på en vecka. Life, hey. Vad skönt det är att bara släppa på sina rutiner ibland. Men imorgon återgår det till sitt "normala", om det nu finns någonting sådant i mitt liv. Blablabla. Peace out, och njut av några foton från idag. 

 
 
 
 
 

Kommentera här: