Vänner!

Fina vänner! Hej! Jag är kvar. Jag har bara varit lite frånvarande i skrivandet den senaste tiden.
 
Sist jag skrev så levde jag ju livet i Nya Zeeland. Åkte till stränder, jobbade på café och var solbränd. Ganska mycket har väl ändrats sedan dess och den största grejen är väl att jag har kommit hem till Sverige igen. Jag har träffat alla vänner här hemma, och hela familjen såklart! Jag har även börjat jobba på mitt gamla jobb igen. Simon åkte till Italien i några veckor men sedan kom han också hit och bor nu här tillsammans med mig och min familj. Det är himla mysigt detta!

Livet känns lite lättare nu än vad det hade gjort på ett tag. Kanske var det dags att komma hem och ladda batterierna igen. Jag vet inte hur länge jag blir hemma här, eftersom suget efter att resa och upptäcka världen har ju redan kommit tillbaka, även om jag bara varit hemma i typ en månad. Men att vara hemma och ladda batterierna (och bankkontot haha) är väldigt skönt! 

Här hemma så har jag varit sjuk den senaste veckan, så då har jag inte fått så mycket gjort. Men annars är det mest jobba som gäller! Och lite målande såklart. Jag har ju som nyårslöfte att lära mig att måla och mandalas är det som jag håller på med mest just nu. Visar lite bilder på det här nere!
 




 

Kommentarer:

1 Agnes:

Åh, älskar det du målat på gitarren! Så snyggt!

Svar: Åh, tack så jättemycket! :D
Felicia Elin Ida

Kommentera här: