Våffeldagen, vilken fin dag!

Våffeldagen! Vilken fin dag. Igår var jag ute med Linn och Julia och drack vin. Vi hade det mysigt och pratade ikapp om saker som hänt både den senaste tiden och de senaste åren. Jag fick träffa Linns hund också, som verkligen är hur söt som helst. Det är alltid lika kul att träffa gamla kompisar, och såklart alltid lika kul att träffa Julia. Kan inte vänta tills hon flyttar in till stan nästa vecka! Wihooo! 
 
Simon hade jobbat i Göteborg igår och var inte i stan förrän klockan 1 på natten. Jag mötte honom där och vi gick tillsammans hem till min systers lägenhet. Imorse var jag sjukt trött men hade lovat Millan att komma över på frukost så vi tog en mysig morgon promenad i vårsolen och sedan åt vi jättegoda våfflor till frukost. Efter att ha hängt med Millan i några timmar så gick vi ner till stan och jag träffade Lisen. Vi pratade också ikapp allt som har hänt och det var verkligen jättemysigt att ses igen. Vi åt buffé på spring rolls och det var verkligen fruktansvärt gott! 
 
Nu är jag tillbaka hemma igen och ska träna om en liten stund. Sedan ska jag ta en dusch, dricka en kopp te och kolla på criminal minds nerbäddad i sängen, haha. Mysigt mysigt. Också hoppas jag på mycket jobb nästa vecka!

Jag hoppas att ni alla haft en fin våffeldag, så hörs vi snart. Kram på er!


 

Kommentera här: