Hemsida, fotograferingar & nattsnack.

Då sitter jag här igen, mitt i natten, och skriver. Jag har en flaska med citronvatten bredvid mig och en skål med honungsmelon. Jag försöker att plugga lite, men har tagit en paus eftersom jag fastnade i texten och visste inte riktigt hur jag skulle fortsätta. Jag håller på att göra en egen hemsida för mina foton, där jag kommer att ha kategorier med olika bilder jag har fotat. Det kommer att bestå av bröllop, porträtt, familj, gravid och nyfödd fotograferingar. Kanske kommer några ändringar senare, men det får vi se. 
 
Jag har även suttit och redigerat några bilder från en fotografering jag hade med Millan häromdagen. Vi åkte upp till ramnaparken i Borås och tog många jättefina bilder där! Det var en helt perfekt dag med lite moln, men ändå ljust och fint. Jag provade för första gången att fota i RAW och har även provat att använda mig av ett redigeringsprogram som heter lightroom. Det är ett program som jag har hört mycket om men inte riktigt vågat prova på. Nu var det dock dags att lära sig lite nytt!

Här nedan kommer lite bilder på Millan och jag ska fortsätta med plugget nu. Hoppas att ni alla har det fint. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad spännande och fina bilder! :-D Kramis

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Felicia Elin Ida

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Kul att fixa med en hemsida! :)

Svar: Ja, verkligen jättekul!! :D
Felicia Elin Ida

Kommentera här: