SKAM och pannkakor.

Hello allihopa! Nu är jag tillbaka här igen. Jag vet att jag uppdaterar fruktansvärt dåligt just nu men jag skyller på att jag inte har wifi hemma på landet. 
 
Nu för tiden så hänger jag mest hemma hos Millan. Tränar, målar och käkar pannkakor. Jag är så himla glad att jag har henne i mitt liv och Sverige är verkligen tusen gånger bättre med henne här. Jag har nästan flyttat in i hennes lägenhet eftersom jag spenderar så sjukt mycket tid här, men det får hon leva med ett tag, hehe. Jag har även kommit in i det svenska livet igen och börjat kolla på SKAM. Millan får mig att göra svenska saker igen och fixar så att jag hänger med i vad som händer här haha, så himla gullig är hon.
 
På fredag kanske jag och Simon ska åka till Göteborg och klättra lite, vilket verkligen hade varit kul så jag hoppas att det blir av! Annars så jobbar han mest och eftersom han jobbar i Göteborg så blir det väldigt långa dagar. Jag är iallafall lyckligaste människan på planeten som har honom och att han ville flytta med till Sverige är verkligen SÅ mysigt. 
 
Jag saknar verkligen skrivandet och hoppas att jag kommer in i det mer nu. Det är så bra att bara få skriva av sig om saker som hänt och som man tänker på. 
 
Idag har jag dessutom handlat med mamma och när vi kom hem så gjorde jag min egen hemmagjorda musli!! Det var så himla gott!! Och sedan lagade jag en vegansk curry-gryta som också den var jättegod! Jag har nämligen tänkt mycket på varför jag är så trött nuförtiden och tror verkligen att det beror på för lite träning och för dåliga matvanor. Så nu ska jag ändra på det och hoppas att det ger resultat! Det är ju så himla tråkigt att gå runt och vara trött hela tiden. Nu blir det ändring!!!
 
Det var nog allt jag hade att skriva om idag men vi hörs nog snart igen. Kram på er. 
 

Kommentera här: