Clothes.

Kolla in dessa härliga plagg från River Island! Jag själv måste säga att jag älskar shortsen på andra bilden och funderar starkt på att klicka hem ett par! Vilket plagg är din favorit? 

Det är så konstigt att resa runt och bo i en ryggsäck. Speciellt när man är utbildad till makeup artist. I det jobbet gäller det ju alltid att vara på topp, både som person men även utseendemässigt. Men när man reser runt så tänker man liksom extra noga på vad man köper. Man slösar inget. Varken pengar eller plats i väskan. Jag är iallafall sådan. Jag vill inte bära alldeles för mycket när jag reser och jag har sedan jag kom till Australien köpt endast tre nya plagg. Och jag har varit här i ett halvår nu!

Men dessa shorts känns som ett måste nu när jag ska åka uppåt i landet där det är härlig sommarvärme och möjligtvis en del festivaler att besöka!

River Island
 
1. Väska | 2. Shorts | 3. Skor | 4. Blus | 5. Kappa
 



Kommentera här: