Tattoo & sådant.

Här är jag igen. 20 utkast senare. 

Det börjar närma sig. 41 dagar kvar. Herregud vad jag kommer sakna alla mina nära. De som jag tycker om så mycket.
 
Jag har sålt nästan alla mina kläder. Ni kan gå in och kika om ni vill, lägger ut lite grann då och då. Feliciaelinidabloppis @ instagram. 
 
Jag jobbar på. Äter alldeles för mycket godis och har för mycket sovmorgon. Men det får vara ok.
 
Vi tatuerade oss igår. Jag och Amanda. Är så nöjd och glad tack vare henne. Hon är helt fantastiskt. Bästa människan på den här planeten. Och jag kommer sakna dig så. Kan inte ens förstå.
 

Kommentarer:

1 Bellis:

40 dagar kvar, jag räknar ner med dig. Det är inte lika långt bort som du tror och alla är kvar när du kommer tillbaka eller hälsar hem. Jag hämtar dig på flygplatsen i ditt nya land, det blir bra ska du se.

Svar: Det kommer blir så himla bra. Det är tur att jag har dig där. <3
Fillux

Kommentera här: