Massa mys.

En tripp till Borås satt fint.
Träffade gamla vänner.
En som jag inte träffat på några år.
Två som jag inte träffat sedan i somras.
Och så Amanda, såklart. Henne har jag ju träffat.
Bästi.
 
Jag köpte nya skor.
Kanske egentligen inte min stil.
Men så kan det gå, när man vill börja använda kjol.
Köpte en klänning också. Med blommor på.
Va.
Haha.
 
Sedan åkte jag och mor till ullared.
Herregud vad trevligt vi hade.
Vi slösade kanske lite väl mycket pengar.
Fast till bra saker.
Vi åt äpplepaj med vanlijsås.
Sedan åt vi spätta.
Och vi avslutade vår tripp med munkar och varm choklad med vispgrädde.

Sedan åkte jag till Stenungsund.
På natten.
Överraskade grabben min.
Han blev jätteglad. 
Helt chockad när jag klev in i rummet.
Trodde att jag skulle komma hit på fredag.
Sedan somnade vi tillsammans.
Jag och min finaste.
 
Idag ska jag ta cykeln till sjukgymnasten. 
Försöka få lite ordning på min axel.
Försöka laga den eller något.
Den är så trasig.
Sedan blir det mysmys hela kvällen lång.
Och jobb hela helgen. 
Men det blir bra.
Himla fint detta.
 
Ps. bild på grabben från en sminkning jag försökte lära mig.
 
 

Kommentera här: