Bad & lycka.

Poolparty hos mig stog på schemat igår. Vi hade trots allt ganska tur med vädret och det var allt bra mysigt. Hanna fick träffa min släkt och det var väldigt mysigt. Efter poolpartyt var det dags för lite partaj hemma hos Amanda. Där träffade vi allt möjligt mysigt folk. Vi stannade längre än vad vi hade tänkt från början, men det var en himla värd kväll. 
Jag vaknade bredvid den fina bruden och vi hängde hemma hos mig en stund. Hennes farsa & syster var här och tog en kopp kaffe med mina föräldrar. Och åt glass. Ja, tänk så det kan gå. Sedan åkte dom hem till sig och nu rullar dagarna på som vanligt igen. Men som jag sade till Hanna så lever jag på hur bra vi är
 
Nu väntar jag på ett nytt besök som kommer hit någon gång senare. Det blir nice som vanligt att träffa den tjommen.
 

Kommentarer:

1 Lisa :

Hej Felicia! :) Jag vill först bara säg att jag älskar din blogg och att jag tycker att du är så himla fin! :)
Jag har några frågor till dig om din utbildning :) jag skulle bli super glad om du kunde svara på dessa frågor i en video! :D
1 Vilken skola går du på och exakt vilken linje?
2 Är det en rolig linje?
3 Är det bara smink på din linje? Eller är det hår och sånt med?
4 Hur svårt är det att komma in på linjen?
5 Vilka andra ämnen förutom sminkandet har du?
6 Hur många sminkningar gör du per vecka? (i skolan och hemma)
7 Får ni smink och annat som behövs av skolan eller måste ni köpa själva?
8 Hur duktig måste man vara med sminket?
9 Om det finns hår på din linje vad gör dem? Stylar de bara hår (typ lockar och så) eller utbildar de sig till typ frisörer så de klipper hår också?
10 Fick du välja vilka andra ämnen du ville ha?
11 Vilka är det som ni sminkar på er linje? Er själva? Klasskompisar? Modeller?

Jag tror det var allt :) som sagt så sulle jag bli super duper glad om du svarade på frågorna i en video :)

Kommentera här: