Me and my camera.

Den senaste tiden har det varit jag och kameran. 
Försöker få ordning på mitt liv. Försöker att laga min trasiga axel men att trilla med cykeln var ju inte till någon hjälp direkt. Har varit fram och tillbaka på sjukan ett tag nu, men det är olika resultat varje gång. Ingen fraktur iallafall, och det är jag himla glad för. Nu är ett sjukgymnastbesök inbokat och snart får jag nog ordning på detta.
 
Och då är jag fit for fight att jobba igen! Vill verkligen komma tillbaka till jobbet. Även om jag bara har varit borta i ett par dagar.

Samtidigt som livet flyter på här i Stenungsund så drömmer jag mig tillbaka till solen och palmerna. Jag hade verkligen en helt fantastisk vecka i Teneriffa tillsammans med folk som gör mig lycklig på riktigt. Vi njöt av värmen, surfare, mat och skratt. Det var verkligen hur underbart som helst. Och då är det inte så konstigt att jag drömmer mig tillbaka ibland.


Och så har vi ju firat jul. Herregud vad tiden har sprungit iväg. Julafton var underbart. Startade dagen med jobb och vi myste till det rejält på boendet som jag jobbar på. God mat, tända ljus och julmusik. Efter jobbet så tog vi bussen hem till Borås för att fira tillsammans med min släkt. Och varje gång som jag träffar dom så inser jag hur bra jag trivs där.


Och däremellan hade vi ett par fina dagar. Lite snö, lagom kallt och mycket mys. Och mest uppladdning inför nyårsafton. Och såhär såg vi ut på nyår, jag och Ami.


Kommentarer:

1 GABBY:

Älskar solnedgångs-bilderna!

Svar: Åh, tack finis!
Fillux

Kommentera här: