Livet.

HEJ PÅ ER!
 
Sedan sist så har det hänt en miljon olika grejer, som vanligt egentligen. Hela sommaren har väl nästan gått sedan jag berättade om vad som hände i livet just då. Den här sommaren har iallafall varit helt fantastisk. Jag och Simon har fått ha vårt eget liv lite grann. Att ha bott i egen lägenhet tillsammans, bara vi två, har varit det bästa som kunde hända när vi kom hem till Sverige. Det hade varit väldigt ostabilt under en ganska lång tid, så att få tid och energi till att få tillbaka självförtroendet och må bra igen har verkligen varit värt det. 
 
Nu har vi bott och jobbat i Sverige i ungefär ett halvår, vilket har varit precis lagom tid. Vi är på stadig mark igen och har bestämt att om en månad så flyttar vi till Spanien (med chans för ändring av plan) för ett helt nytt äventyr i ett nytt land. Det ska bli väldigt spännande och om saker går min väg och som jag har hoppats så kommer det att bli helt perfekt! Idag åker Simon till Italien för att umgås med sin familj. Så under en månad kommer vi att bo utan varandra. Jag bor kvar här i lägenheten i Borås och jobbar tills jag åker till Italien den 5e november för att träffa Simon och hans familj. Det ska bli så himla spännande att få åka till Italien och framförallt att få träffa hans familj och vänner! Vilket äventyr detta är!
 
Simon åkte till Landvetter för ett tag sedan, jag skulle ha skjutsat honom egentligen men har tydligen fått magsjuka under natten. Jättetråkigt att inte kunna säga hejdå till honom på flygplatsen, men snart ses vi igen och jag kan knappt vänta!
 
Nu blir det iallafall ett par dagar hemma från jobbet eftersom magsjuka inte är så himla trevligt. 
 
 

Kommentarer:

1 margarethavilhelmsson:

Fin bild

Svar: Tack så mycket! Det är från en härlig promenad i Borås :)
Felicia Elin Ida

Kommentera här: