Sjukhus i Italien.

Sist jag skrev så berättade jag att jag hade mått lite konstigt ett tag och har undrat vad det berott på. Har inte direkt haft tid att tänka på det dock så jag har försökt att ignorera illamåendet en del, hehe. Och som vi alla vet så är det alltid dumt att ignorera när man tror att man är sjuk, iallafall om man heter Felicia. 
 
Vi hade en väldigt fin dag i Venedig igår, som jag kommer att skriva om senare och lägga upp bilder från, men när vi hade varit där nästan hela dagen så kände jag mig verkligen inte bra. Mådde illa, hade ont i ryggen och var på riktigt kritvit i ansiktet. Vi tog oss hem med tåget efter många om och men och åkte till sjukhuset för att se vad som var fel. Efter återigen många om och men, och väntetider, så fick vi reda på att jag har fått njursten och njurkolik (tror jag att det heter på svenska). Jag fick massvis med medicin och bra hjälp på sjukhuset. Ingen kunde dock prata engelska så Simon har fått översätta allting från engelska till italienska och tvärtom så att jag kunde kommunicera med läkarna. Nu mår jag lite bättre dock, vi vet vad som är fel och jag får vara hemma och vila mig, skönt! 

Det är ju inte första gången jag är på sjukhuset i ett främmande land så jag har börjat vänja mig, haha. 
 
Här är jag - när jag var som snyggast, hahah. 

 
 

Kommentarer:

1 Ida:

Skönt att få svar på vad det var :)

Svar: Verkligen!
Felicia Elin Ida

Kommentera här: