Bananpannkakor.

Alright. Så Ramsvik alltså. Smögen. Sol. Bananpannkakor. Cola och citron.
 
I fredags så åkte jag, Johanna & Simon till Ramsvik där Johanna har en stuga. Vi hämtade upp Simon efter jobbet i fredags kväll/natt och var framme här vid typ 01.30 eller så. Vi somnade direkt och vaknade till en jättefin dag på lördagen. Solen sken och det var hur varmt som helst. Vi låg i solen nästan hela dagen, och åt glass när vi gick runt och hade det mysigt i Smögen. Livet här den här helgen har varit så himla fint och ny energi är verkligen tillbaka. Vi grillade igårkväll och vi satt ute i den sista kvällssolen. Sedan tog vi en drink i restaurangen här bredvid, kollade ut på solnedgången med filtar runt oss. Tog lite fina bilder och sen kom vi hem och kollade på film. Till frukost käkade vi bananpannkakor, ägg, baguetter och massa annat lyx. 

Jag har fått hur mycket fräknar som helst och det är nu man inser att Sverige är mysigt att bo i. Sedan jag kom hem från Nya Zeeland har jag känt att det varit lite tråkigt med snö, blåst och regn hela tiden. Jag har liksom inte fått in feelingen för Sverige än. Men nu ÄR DEN HÄR. På riktigt. Tack för denna helgen, nu ser jag fram emot en jättebra vecka!
 
 
'
 
 

Kommentarer:

1 guccimamma:

Vilka fina foton!

Svar: Tack så mycket! :)
Felicia Elin Ida

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vad härligt det ser ut :)

Svar: Ja, eller hur!!
Felicia Elin Ida

Kommentera här: