Hängmattor.

Livet just nu alltså. Det är verkligen på topp. Så mycket spännande saker på gång och att solen skiner gör ju absolut ingenting sämre. Nu är Sverige precis just så som jag vill ha det. Att gå ut på promenad varje morgon, njuta av solen och den ljumna sommarbrisen. Äta frukost utomhus och äta vattenmelon på dagarna. Bada i poolen, hänga i hängmattan och grilla. 
 
Jag och Simon har dessutom flyttat till egen lägenhet nu. Tanken är att bo i Sverige tills sommaren är slut. Det är jättemysigt och skönt att ha vårat eget eftersom att vi har bott tillsammans med andra folk sedan vi träffades förra året. Det är dags att bara ha lite egentid nu och njuta av den här sommaren. Sedan är det ju ganska självklart att jag kommer vara hemma hos mamma och pappa rätt mycket under dagarna då jag inte jobbar eftersom det är där både pool och hängmatta finns. Och fint sällskap såklart.
 
 
Förra veckan var det dop för Molly, min systerdotter. Det var en jättemysig dag där jag agerade fotograf och även spelade gitarr. Min storebror Robin sjöng och wow vad talangfull han är! Det var verkligen roligt att göra någonting sådant här, det blir mycket mer personligt då. Så jag får säga tack för en fin dag till min syster och hennes familj. Och ett big up till Robin som löste sången perfekt!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: