Mandalas och drömfångare.

Update: Jag är fortfarande sjuk. Jag gick till jobbet i onsdags men det var nog inte en så bra idé. Min förkylning är nog värre än innan och jag kan inte höra på mitt ena öra (??). Om jag inte är bättre imorgon så får jag nog gå till doktorn, för det är inte så trevligt att ha lock för örat hela dagarna. 

Jag har iallalfall druckit en himla massa te, fortsätt med att måla och kollat på criminal minds. Det regnar ute idag så på ett sätt är det faktiskt ganska mysigt att sitta inomhus med balkongdörren öppen och höra regnet falla ner. Plus att det blir så härlig och lätt luft när det regnar här. Jag har hamnat i en fas då jag vill lära mig att måla mandalas, så här nedan är ett första försök. Och en drömfångare som jag målade för några dagar sedan. 

Jag hoppas att ni har det fint, i solen eller i snön. Kram kram.
 
 

Kommentera här: