Doften av havet.

Jag har sådan himla otur!!!!!! Nu har jag precis kommit igång riktigt bra med både träning, bra mat och sömn. Jag har inte varit trött på morgonen när jag vaknat och jag har haft energi på jobbet. Men så vaknade jag med världens snuva och hosta för två dagar sedan och det har fortfarade inte släppt. Jag är så himla trött på att vara sjuk hela tiden och jag hoppas att det går över fort denna gången! Det är ju inte direkt bra att jobba i kök hela dagarna när man är sjuk och hostar!

Igår låg jag i sängen hela dagen. Simon kom hem tidigt från jobbet för en gångs skull vilket var sjukt mysigt. Vi hade hela kvällen tillsammans, åt popcorn och kollade på film. Tog en promenad och lyssnade på musik. I vanliga fall kommer han hem sent när jag redan måste sova, eftersom jag vaknar tidigt på morgonen. Men igår var en mysig dag, och jag hade både idag och igår ledigt så jag förlorade inga timmar på jobbet.
 
Idag tog jag bussen till restaurangen som Simon jobbar på. Den ligger precis bredvid havet och han hade en lång rast under dagen så jag passade på att dricka en jättegod chocklad milkshake och njuta lite av luften och doften av havet. Sedan åkte jag tillbaka hem för att försöka vila lite. Jag ska alldeles strax duscha och göra i ordning en kopp med te eftersom jag skall upp och jobba imorgon bitti klockan 7. Håll tummarna för att jag är bättre då!

Jag hoppas att ni alla har det fint. Och kanske ses vi snart. Ja, det gör vi faktiskt. Godnatt. 


 

Kommentera här: