Att bo vid havet. Och fika med Sabina.

 
Här har vi henne igen. Sabina. Hon är så himla fin. Träffade henne igår. Tog en fika på torget och pratade om allt mellan himmel och jord. Mestadels var vi nog arga pga människor med korkade tankar och åsikter. Vi tycker att dem förstör vår värld. Men så kan det vara. 
 
Sedan satte vi oss vid havet en stund. Fotade lite grann och pratade vidare. Innan jag var tvungen att kissa. Igen. Haha, herregud vad jag kissar mycket. Dock så hade jag druckit en jättestor chai-latte så det var kanske inte så konstigt. Vi hade iallafall en jättefin eftermiddag med sol och doften från hav. 
 
 
Är så himla glad att jag får börja använda stickade tröjor och halsdukar nu. Det är verkligen det mysigaste jag vet. Hösten är faktiskt en helt fantastisk årstid, och om inte annat så är naturen så himla fin i oktober månad. 
 
 
 

Kommentera här: