Treårs-dag.

Fäller lite tårar. Glada sådana.
 
http://feliciasmakeup.bloggplatsen.se/2012/05/26/7983842-gront-gras-och-underbaraste-manniskan-ungefar/
 
Detta skrev jag för exakt tre år sedan idag. Detta innebär alltså att jag idag har känt henne i exakt tre år. Förstår du, Isabella? -vi firar vår treårs dag idag. Vi har äventyrat en hel del tillsammans sedan dagen då vi träffade varandra. Och mer ska det verkligen bli. Och när jag säger MER så menar jag verkligen det. För om bara 5 månader så ser jag fram emot mitt livs äventyr, och jag är så glad att jag får dela det med dig.
 
Snart så kan vi dela på allt igen. Varesig det handlar om kläder, glass eller kramar. Äntligen så kan vi få dela på allt tillsammans, och det är bara 5 månader kvar. Jag visste inte hur detta skulle sluta för tre år sedan, men jag trodde nog inte att vi skulle flytta till andra sidan jorden tillsammans. Men här har vi oss, bättre än någonsin.
 
Här har vi dig, för tre år sen.
 

Kommentera här: