Lite allt möjligt.

Favoritmusik right now:
 
Hozier - take me to church
Ben Howard - Conrad + all is now harmed

I just got home from work. Har haft en fin dag på jobbet. Det har varit väldigt lugnt och skönt, vilket är behövligt vissa dagar. Solen har varit framme hela dagen och det har varit klarblå himmel. Just nu kollar jag ut igenom fönstret och börjar redan skymta en vacker solnedgång. Det börjar bli sådär rosa på himelen och mörkret börjar närma sig. Och ändå är klockan bara 4 på eftermiddagen. Himla konstigt det där.
 
Så. Det är mörkt när jag går och lägger mig på kvällarna. Och sedan är det mörkt när jag vaknar också. Inte för att det gör så mycket men fler sådana här dagar är verkligen välkomna framöver. Man blir väldigt mycket piggare om det kan vara ljust lite längre. Och om inte dagarna är gråa. 

Jag har börjat läsa matbloggar. Det var en sak som jag brukade tycka var konstigt. Blev nästan irriterad på alla blogginlägg som folk skrev om mat. Men nu har jag börjat uppskatta det och har hittat massvis av härliga recept. Plus att de flesta tar väldigt mysiga bilder som ger mig mycket inspiration. 

Min kamera har nog gått sönder. Eller ja, jag vet inte riktigt vad som är fel. Ibland fungerar den och ibland fungerar den inte alls. Väldigt irriterande. Jag älskar ju att fota och behöver ha en bra kamera för att få användning av min kreativitet. Ska nog gå ner till kamera-affären idag och fråga om de vet vad som är fel.

Nu ska jag vila en liten stund och vänta på favoriten som är i skolan. Krami.
 

Kommentera här: