Alltså.

Alltså!!!!! Hur underbart är det inte med höst
 
Det är ju inte direkt någon hemlighet att jag gillar sommaren. Jag älskar att bli solbränd, ljusa kvällar & varma nätter. -Men hösten för med sig någonting speciellt. Alla färgglada löv. Alla fina utsikter man kan fotografera. Att dricka thé på kvällarna. Cykla till jobbet med mössa och halsduk. Värma sig under täcket när man kommer hem från simträningen. För att inte tala om bastun. Efter en dag på jobbet och sedan ett hårt simpass, då sitter bastun fint. Ibland råkar jag tillochmed somna där inne. Sedan somnar man så himla gott på kvällen.
 
Jag ska lära mig att somna tidigare. Det har varit ganska mycket sena kvällar som jag verkligen inte är van vid. Men det blir annorlunda när man flyttar till en ny familj. Olika vanor och tider. Men det är så fint här vi kusten och jag trivs så bra. Jag kan nog bortse från att det blir lite väl sena kvällar för mig. Kanske vänja mig. 
 
Och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker till Stockholm. Ben Howard. Kära Ben Howard. Det blir sjukt.
 
 

Kommentarer:

1 Sandra Lundin:

Ja, hösten är verkligen härlig men här finns det inte så många fina löv :/

Svar: Åh vad synd! Det som är så mysigt!!
Fillux

Kommentera här: