Dag 3 känns som 27.

Dag 3 på praktiken. Känns som dag 27. Jag har lärt mig hur mycket som helst, och jag har haft så himla kul. Idag var Jan (fotografen) inte i studion och då fick jag låna hans utrustning till att plåta själv. Jag gjorde en makeup och han hjälpte mig att rigga kamera, blixtar och allt annat som man ska ha koll på under en plåtning. Otto (hunden) stannade med mig i studion och vi var där var från morgonen till lunch. Jag har även fått sitta lite med photoshop och har fått lära mig lite små tips och trix för att bilderna ska bli så bra som möjligt.
 


Sedan har jag kommit hem från skolan. Det var lite ledsamt att komma hem och veta att J inte skulle vara här. Igår var J här och vi hade en jättemysig kväll. Vi firade min mamma som fyllde år, åt god mat och myste till det rejält. Sedan sov vi tillsammans, tätt ihop. Det var varmt och det är alltid lika mysigt att ha honom här brevid mig. Jag önskar verkligen att vi skulle kunna bo tillsammans, och kanske blir det så en dag. Vem vet. 



Här är iallafall 2 av bilderna som jag har jobbat med idag.
 
 
 
 

Kommentera här: