Du duger.

Idag har varit en helt fantastisk dag. Som alla andra dagar nu för tiden. Dock så har denna dagen varit helt olik alla andra då vi har haft en tema-dag i skolan. "Du duger" var det fina temat och vi fick göra lite trevliga saker. Vi fick även lära oss att teckna, vilket jag aldrig har varit bra på men alltid har velat kunna. Vi fick lära oss lite grunder och min teckning blev det fulaste jag sett, men jag fick ändå lära mig mycket bra saker om hur man ska tänka. Sedan fick vi lyssna på en föreläsning vilket även det var väldigt intressant. Efter skolan har jag varit igång hela tiden och jag orkar inte ens berätta allt jag har gjort. 
 
Hursomhelst så är mitt rum väldigt fint just nu. Snart ska jag tända både ljus och rökelser och sedan sätta mig ner för att rita en stund. Nu är det dags att jag lär mig. Det är så avslappnande att lägga sig på golvet och bara försvinna bort i en värld av kreativitet. 
 

Kommentarer:

1 Sandra Karlsson:

Fin bild!

Svar: Tack!
Fillux

2 Scaniatjejen:

Låter härligt! Fångades av den underbara rubriken "Du duger", helt rätt!

Svar: Ja, visst är det bara mer än rätt? Kram!
Fillux

3 Tommy:

roligt med en trevlig dag :)

Svar: Jajjamen!
Fillux

4 Hanna:

Hej allt bra? Skulle du kunna kika in på min blogg och skriva en liten fråga till min frågestund? Skulle betyda guld! Btw, gillar din bloggdesign! <3

5 Linda Filth - Kampen mot 30kg ♥:

Otroligt vad vacker du är! *_*

Svar: Men ska du säga? du är ju jättefin! Men tack så himla mycket! Kram!
Fillux

6 Sofia:

Diggar ditt hår:) Fett coolt haha :D

Svar: Men ojsan, tack så mycket!
Fillux

7 Junibarn:

Vilket fint inlägg, både text och bild.

Svar: Tack så mycket!
Fillux

8 Stephanie Nyberg:

Åh va fin du är! Härlig blogg också! :)

Svar: Men åh, tack detsamma Stephanie!
Fillux

9 Allis:

Åh, sånt tema skulle alla skolar ha! :)

Svar: Ja, visst borde alla verkligen ha det? Hur mysigt som helst!
Fillux

10 Anna Darner - foto,träning&design:

Snygg blogg!

Var gärna med i tävlingen Veckans Blogg!
Eller läs om min viktminskning -8kg och hur jag tränar och äter :)

Ursäkta så hemskt mycket om du inte gillar sådana här kommentarer.
Kram

Kommentera här: