Vart vi håller hus.


 
Här är vårt sovrum. Det är här jag oftast sitter när jag gör drömfångare, skriver eller spelar gitarr.

Jag har börjat på en vägg som senare ska vara helt fylld av drömfångare. Men det här är en början iallafall.
 
 
Och här nedanför håller John hus när han pluggar.


Ikväll lyssnar jag på passenger i hörlurar medans John pluggar till något stort prov. Jag har varit ledig hela dagen och jag har verkligen bara njutit. Sovit länge, kollat på film och degat i sängen. Imorgon är det fredag och det är dags för jobb igen. Men jag jobbar dag imorgon så det ska bli skönt att kunna ha fredagkvällen fri till att göra någonting mysigt. 
 
Kanske gå på bio. Eller bowla. Eller någonting annat mysigt. Kanske en rejäl spa-kväll. Med snuffs och varm oboy. Vi får se, helt enkelt. Jag tänker inte bestämma någonting i förväg. Det är bättre att ta dagen som den kommer.
 
Klockan är halv 10 och jag funderar på att försöka sova. Det är så skönt att vara utvilad när klockan ringer på morgonen och det är dags att ta cykeln till jobbet. Och som ni ser på bilderna ovan så är det inga problem att sova här, har ju världens bästa sovrum och världens bästa säng. Kanske framförallt världens finaste pojk bredvid mig på nätterna.
 
Godnatt.

Kommentera här: