Natt.

Jag vet nog egentligen inte riktigt vad jag gör uppe såhär mitt i natten. Det är inte ofta jag har tid och lust med att vara vaken klockan 03.00, liksom. Då är det vanligtvis bara tre timmar kvar tills jag ska gå upp för att jobba. Och vid den här tiden brukar jag alltså redan ha sovit ungefär fem timmar. 
 
Men idag har jag hunnit med en hel del! Jag är hemma i Borås igen. Jag passar verkligen på att njuta av lediga dagar nu och träffar fina människor. Eftersom jag trillade med min cykel efter jobbet häromdagen så blev jag sjukskriven. Min armbåge och underarmen tog mycket stryk så vi får se när jag kan komma tillbaka och jobba igen! Hoppas verkligen att det blir snart för jag kommer inte orka att vara ledig hur länge som helst. Slår vad om att rastlösheten snart smyger sig på.
 
Iallafall. Som ni såg tidigare så har jag fotograferat lilla Thyra idag. Hon är verkligen så himla fin. Och jag tror att det kan vara en av de roligaste fotograferingarna man kan göra, just barn! Dom är så livliga, busiga och påhittiga. Dom är ju liksom bara sig själva och då blir bilderna så himla bra. Jag fick också reda på en JÄTTEROLIG sak men det får bli en överraskning till er. Vi får se hur länge jag kan hålla mig.
 
Sedan har jag hängt hos min storebror som precis har flyttat till en ny lägenhet i stan. Så vi har försökt att rensa hans garderob, diskat och lagat tacos. Det har varit en himla mysig kväll. Men eftersom han ska upp och jobba imorgon bitti så har han gått och lagt sig.
 
Jag ska också sova snart, känner att ögonen börjar falla ihop. Och det är väldigt svårt att skriva på datorn med bara vänsterhanden, vilket jag måste göra eftersom min högra inte är så samarbetsvillig just nu.
 
Och imorgon så ska jag till Göteborg för att träffa underbara Anna. Det var henne jag & John träffade på urkult i somras och nu ska vi äntligen ses igen över en fika!!! Ska verkligen bli mysigt! Sedan åker jag nog hem till Stenungsund för att spendera en natt tillsammans med min älskade. Har bara varit iväg i två dagar men det känns som en evighet när jag är van vid att träffa honom varje dag.
 
Men nu säger jag godnatt! Och bjuder på en till bild på fina Thyra!
 

Kommentera här: