Inspiration.

Är så inspierad just nu.
Av allting egentligen.
 
Det började i söndags.
Det hade varit party på natten.
Och det var dags för jobb.
Det var egentligen en jättefin dag.
 
Men fy, vad jag inte kände för någonting.
Så vi gick hem från bussen, Ami & jag.
Pratade om ingenting egentligen.
Vi båda skulle jobba.
Jag var inte alls på humör.
Ville verkligen inte jobba just den dagen.
Och det är inte ofta jag känner så.
 
Men jag ändrade mig.
Fick ett litet pepptalk på väg över bron.
Och där vände allt.
För vilken otroligt fin dag det var.
Vi hade fått se det fina av Sverige.
Och av Sveriges människor.
Och helt ärligt, så är de inte helt fel.
 
Och nu finner jag inspiration överallt.
Bland annat på tumblr. Här har ni lite fina bilder som jag verkligen fastnade för där.
 
 
 
 

Kommentera här: