Inspiration på papper.

Igår somnade jag redan vid 9-tiden. Det var verkligen så himla skönt.
 
Och idag vaknade jag av ett samtal från min storebror som bor hemma hos oss just nu. Han öppnade massvis av post som jag har fått hem den senaste tiden. Det var inte direkt något intressant. Fick höra av honom att djuren där hemma mår bra iallafall och att det är kallt i huset. Fast det är det ju här också. På morgonen iallfall.
 
Men hursomhelst, jag har haft en helt perfekt morgon idag. Ätit rostade mackor, youghurt och druckit te. Har funnit inspiration på datorn och solen lyser in genom fönstret. Idag börjar jag inte jobba förrän klockan 3 så jag har fortfarande gott om tid på mig till att softa. 
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag nog försöka införskaffa mig en bra skissbok och pennor. Är jättesugen på att få ut min kreativitet på papper. Antingen så tar jag mig en tripp till Göteborg eller så går jag ner på torget här i Stenungsund som de dessutom har byggt om och gjort jättemysigt. 

Nu ska jag fortsätta skriva på min insändare till tidningen. Krami.

Gammal bild på mig, men JÄTTEKORTA dreads. Sjukt att de har växt så himla mycket.
 

Kommentera här: