Hungriga, lata & glada.

Ikväll är vi hungriga. Så vi tar en promenad till ICA för att köpa godis och läsk. Vi har bestämt oss för att inte äta onyttigt om vi inte har tränat på dagen. Mest för att liksom komma igång igen och för att få ny energi. Men idag struntar vi i det, äter godis och kollar på film. Är jätteglad för John är hemma med mig ikväll och det är så himla mysigt. Jag verkligen älskar när han är hemma med mig på en fredagkväll och bara myser.
 
Eftersom jag jobbar imorgonbitti så kan jag inte direkt ta mig någonstans utan får stanna här. Men det klagar jag verkligen inte på. Iallafall, vägen till ICA var så himla fin!! Jag gick utanför dörren men vände direkt för att ta med mig kameran ut. Ibland så eldar de saker här borta vid fabrikerna, vilket gör att det blir ett jättefint ljus på himelen. Självklart var jag tvungen att ta kort på detta och jag är SÅ nöjd med min nya kamera. Den gamla skulle aldrig ta ens hälften så bra bilder som denna. 
 
 
 

Kommentera här: