I'm having a good time.

Idag var min första praktikdag av 4 veckor. Jag har alltså praktik hela Oktober månad. Jag skall spendera dessa veckor på Team Sportia tillsammans med hur goa människor som helst. De som jag arbetar tillsammans med verkar vara väldigt mysiga och jag tror att jag kommer ha väldigt kul under mina veckor som praktikant. Jag tror också att jag kommer utvecklas som person när jag har varit där. Och att utvecklas som person är en av de stora mål som jag har just nu, och det är någonting som pågår och har pågått en väldigt lång tid. Jag tror aldrig att det målet liksom kommer att ha ett slut, utan jag vill helst av allt fortsätta utvecklas tills det inte finns någonting mer att förbättra. 

Ikväll ska jag spela lite gitarr och mest mysa. Imorgon kommer ett dreadhead på besök och spenderar natten hos mig. Han är helt otrolig. Jag förstår fortfarande inte ens att han finns i mitt liv, för jag menar, varför skulle han vilja hänga med just mig? Känns helt fucking obeskrivligt.

Imorgon ska jag också gå på en delegeringsutbildning, alltså en slags medicinutbildning så att jag kan få lite mer jobb inom hemtjänsten. Det känns faktiskt hur bra som helst och jag är väldigt taggad. Det innebär också att jag har sovmorgon till klockan 13.30. Kanske tar mig en springtur ute i det lite halvkyliga vädret och värmer upp inför en hur go dag som helst, är verkligen jättetaggad!
Och här lägger jag lite random in en bild på mig och Amanda från väldigt längesedan då vi hade praktik på Ciluette med helt fantastiska kollegor!
 
 

Kommentera här: