Tonight will be the night.

Vaknade brevid den bästa. Jag var brutalt pigg och hon var trött. Vi åt gröt och peppade inför dagen. Jag sminkade från klockan 09.30-19.00 typ. Det var en brutalt lång dag men ack så jävla kul vi hade. 
Massa fina modeller som gick tre modevisningar samma dag. Massvis med kul skratt och fotografer som sätter sig i mitt knä. Nästan iallafall. Gud idag har varit så himla underbar och än en gång har jag insett hur mycket livet är värt. Och hur mycket livet är värt att leva. Jag vill börja arbeta NU. Jag vill vara makeup-artist NU.
Och vet ni vem vi träffade idag? 
Lady Gagas STYLIST. Fattar ni? Lady Gagas stylist!!!! Fattar ni hur ballt det är? Sjukt brutalt!!!
 
Ja. Här får ni iallafall lite bilder från i Onsdags på lite fina balmänniskor.
   
    
 

 
 
 

Kommentera här: