Götet igen.

Igår spenderades halva dagen i skolan & halva dagen på Hannas skola och sedan Göteborg. Vi hade det himla mysigt och åt god mat på Jensens. Efter det drog vi oss till Göteborg för att kolla på snyggaste Petra Marklund som skulle sjunga. Det var brutalt mysigt och klara var där tillsammans med oss också, mysigt värre.
Jag kom hem väldigt sent och jag hann knappt klä av mig innan jag hade somnat.

Idag hade vi en kort dag i skolan igen, som vanligt liksom. Just nu sitter jag i Göteborg och väntar på att ta tåget till Stenungsund. Sedan ska jag direkt tillbaka till Göteborg igen, haha. Ja. Det händer mycket just nu. Dock ska jag sitta här i två timmar till, så jag passar på att söka lite praktik under tiden.

Tänkte ba uppdatera lite om läget nu när jag ändå sitter här & degar.

-love.

Kommentarer:

1 Hanna Marie Nyberg:

sv: alltså darling. så mycket kärlek till dig!!! till oss!!!! fyfan va vi är bra. och fyfan vad jag taggar mer resor och minnen och galna saker och tråkiga saker och fantastiska saker med dig.

Kommentera här: