Aj. Mina ben.

Jag har verkligen den brutalaste träningsvärken någonsin i mina ben. Igår körde jag världens hårdaste benpass på gymmet och idag kunde jag knappt resa mig ur sängen. Idag körde jag ett lika brutalt magpass så jag gissar på att inte kunna skratta/hosta/andas eller någonting imorgon. Dock har jag en väldigt chill dag i skolan som vanligt, så det gör inget att jag har träningsvärk. Jag finner liksom ingen anledning till att gå till gymmet om man ändå bara ska gå runt och ta det lugnt. 
 
Efter skolan imorgon så tar jag den mysiga dubbelbussen till Götet för att hänga med Hanna. Jag ska få träffa hennes mysiga lärare och sådana saker. Jag lovar att det kommer bli en helt awesome dag, som alltid annars när jag är med henne. På tal om Hanna så saknar jag Kroatien så in i helvete. Helt sinnessjukt hur mycket jag saknar det.
 
Och här hittade jag en asball människa på tumblr. 
 

Kommentera här: